Vanliga frågor och svar

Uppdaterad 2015-10-14 | Publicerad 2011-12-01

Här hittar du svaren på de vanligaste frågorna som rör din prenumeration

PRENUMERATIONEN

Hur köper jag en prenumeration?

Det finns fler sätt att boka en prenumeration.
Boka direkt här via webben. Klicka på "Beställ" på det erbjudande du önskar.

Ring vår prenumerationstjänst på telefon:
 

Wellness 0770-45 71 46, telefontid mån-fre 08.30-16.00.

RESA 08-446 855 41, telefontid mån-fre 08.30-12.00.

Härligt Hemma 08-446 855 41, telefontid mån-fre 08.30-12.00.

ADRESSÄNDRING

Hur gör jag en adressändring?

Har du ditt kundnummer tillgängligt (kundnumret hittar du på avin uppe i högra hörnet eller vid adressen på plasten på baksidan av tidningen) så kan du göra din ändring direkt själv på webben.

Wellness, klicka här.

Resa och Härligt Hemma, klicka här.
 

Jag har anmält adressändring till kundservice men fick ändå tidningen till den gamla adressen.
Din adressändring har antagligen registrerats hos oss efter att tryckeriet har adresserat tidningen. Om även nästa nummer kommer till fel adress, kontakta kundservice.

Hur hittar jag mitt kundnummer?

Kundnumret hittar du på avin uppe i högra hörnet eller på plasten på baksidan av tidningen.

AVI/FAKTURA

Varför har jag fått en påminnelse fast jag redan har betalat?

Betalningen har antagligen kommit några dagar för sent till oss och en påminnelse har hunnit skickats ut. Kontakta oss om du får ytterligare påminnelser.

Jag har beställt en prenumeration, men inte fått någon faktura. Vad kan ha hänt?

Vid nybeställning kan det ta 3-4 veckor innan du erhåller fakturan.

Det är fel belopp på inbetalningskortet, vad gör jag då?

Då rekommenderar vi dig att kontakta kundservice så att de kan rätta till felet.