Annons

Så ska Triangeln ta upp kampen mot näthandeln

Näthandeln bara växer och växer – vilket skapar tuffare förutsättningar för butiker och köpcentrum. Samtidigt förväntar sig den som besöker ett köpcentrum i dag mer än bara shopping.

Dessa två utmaningar har gjort att Triangeln skapat ett helt nytt koncept för sina besökare: kreativa workshops.

Inne på Creative Studios kommer det hållas kurser, till en början, varannan vecka i allt från yoga, teckning, dans, odling, inredningstrender – till gå-i-högklackat-skola.

– I dag ser vi en allt större efterfrågan från kunder att få ny inspiration i en stressig vardag, också inne på Triangeln, säger Maria Rengfjord, marknadsansvarig på köpcentrumet.

Kurserna är korta – bara runt 45 minuter – och ska vara lätta att hinna med även för den med ett späckat schema.

– Med Creative Studios ger vi alla chansen att lära sig något nytt över lunchen,

efter jobbet eller tillsammans med familjen på helgen, säger Maria Rengfjord.

EXTERN LÄNK:

Se hela programmet och alla roliga workshops här

Annons: Detta är ett annonsinnehåll från vår partner. Texten är alltså ej skriven av Aftonbladets redaktion.

Publisert:

Följ ämnen i artikeln