Annons
Så ska Triangeln ta upp kampen mot näthandeln
Näthandeln bara växer och växer – vilket skapar tuffare förutsättningar för butiker och köpcentrum. Samtidigt förväntar sig den som besöker ett köpcentrum i dag mer än bara shopping.
Dessa två utmaningar har gjort att Triangeln skapat ett helt nytt koncept för sina besökare: kreativa workshops.
Inne på Creative Studios kommer det hållas kurser, till en början, varannan vecka i allt från yoga, teckning, dans, odling, inredningstrender – till gå-i-högklackat-skola.
– I dag ser vi en allt större efterfrågan från kunder att få ny inspiration i en stressig vardag, också inne på Triangeln, säger Maria Rengfjord, marknadsansvarig på köpcentrumet.
Kurserna är korta – bara runt 45 minuter – och ska vara lätta att hinna med även för den med ett späckat schema.
– Med Creative Studios ger vi alla chansen att lära sig något nytt över lunchen,
efter jobbet eller tillsammans med familjen på helgen, säger Maria Rengfjord.
EXTERN LÄNK: